Ing. Kateřina Juríkováreiki mistryně, masérka
a průvodkyně zdravým životem

Madla: Úspěch začíná v hlavě

Madla: Úspěch začíná v hlavě

Sedím v pražské kavárně Sudička s milou dámou Madlou Čevelovou, kterou jsem díky jejím marketingovým kouzlům a tipům znala mnohem dřív, než jsme se poprvé setkaly na pražských Volnonožcích a ve Valticích. Nečekejte však žádnou éterickou bytost s hlavou v oblacích. Madla je velmi prakticky zaměřená žena s orientací na výsledek. Jak ostatně uvádí i ve svém etickém kodexu, jedná tak, aby nevytvářela a nepodporovala závislost klienta na svých službách.

Čím déle ji znám, tím více mě překvapuje, kolik toho máme společného. Navzdory mému ekonomickému vzdělání musím upřímně přiznat, že když jsem si z jejích stránek stáhla před dvěma lety zdarma marketingový plán včetně praktické ukázky, získala péče o mé zákazníky zcela nový, mnohem hlubší a dříve netušený rozměr.

Madla se věnuje marketingu profesionálně 18 let a rozhodně nezapře ani své psychologické vzdělání. Nepotřebuje mnoho času, aby vtipně a trefně pojmenovala jádro vašeho pudla. Mezi její klienty patří nezávislí profesionálové, mikropodniky do 10 zaměstnanců nebo malé firmy. Nejčastěji se nacházejí ve dvou základních situacích. „Buď začínají s podnikáním a hledají, jak se vyhnout zbytečným výdajům a chybám, nebo už nějakou dobu podnikají a mají najednou pocit, že se něco zadřelo, nejde to dál nebo očekávali jiné výsledky,“ vysvětluje marketingová čarodějnice.

Od roku 2013 má Madla na dveřích tuhle ceduli: CeduleNěkteré kolemjdoucí to zaráží, i když Madla prostřednictvím tarotu v žádném případě nevěští budoucnost, protože ji nepovažuje za neměnnou ani předem danou. Způsob, jakým své poradenství prezentuje, přesto nemusí sednout každému. Pomáhá jí však oslovit správné klienty. „V zásadě se setkávám se dvěma reakcemi. Buď to lidi skousnou, a pak jim mohu pomoci i tímto způsobem, nebo je to pro ně naprosto neakceptovatelné. Tento postoj se navíc v průběhu života někdy mění,“ dodává Madla.

Tarot je v Madliných rukách velmi strukturovaný a jasně zacílený, často se používají rozhodovací matice, které řešený problém projasní. Nejčastějšími klienty tarot koučinku jsou překvapivě muži, i když to málokterý z nich přiznává přímo na webu (čest výjimkám). Madla je ovšem i v tomto ohledu velmi praktická. „S kartami se můžeme společně podívat pod povrch věcí a dostat se rychleji k požadovanému výsledku,“ vysvětluje, proč karty používá. Jeden z jejích klientů osobní webmistr Jan Bien to v referencích potvrzuje, když říká: „Po každém tarotovém koučinku u Madly činím rozhodnutí. Ta rozhodnutí někdy nebývají lehká, ale zpětně jsem za všechna velice rád.“ Tarot K utřídění myšlenek klientů Madla používá i práce s živly. Ty jsou podle západní tradice čtyři – oheň, voda, země a vzduch. „Pomáhám tímto způsobem lidem pochopit, proč se jejich blízcí chovají tak, jak se chovají, ale i rozeznat mezi potenciálními klienty, kteří vstoupí do prodejny nebo odešlou poptávku, ty skutečné. Člověk pak neztrácí čas a energii užíváním neefektivních postupů,“ doplňuje marketingová čarodějka.

Všechny techniky poradkyně a lektorky Madly Čevelové směřují k jedinému – k hloubkovému úklidu a zametení před vlastním prahem, protože jak říká a jak se jí v každodenní praxi opakovaně potvrzuje, úspěch začíná v hlavě. Portret

Marketingová čarodějnice Madla Čevelová (*1975) je poradkyní a lektorkou malých firem, živnostníků, nezávislých profesionálů i manažerů. Poradenství nabízí nejčastěji osobně v Praze, možný je i rozhovor po skypu. Její nejbližší kurz se uskuteční v dubnu v Praze, setkat se můžete ale i na marketingových konferencích. Ve volných chvílích Madla chodí na vycházky se svým věrným společníkem psem Feloušem. Více se o Madle dozvíte na jejích webových stránkách www.cevelova.cz, www.tarot-koucink.cz a www.business-elements.cz.

 Autorem portrétních fotografií je Jan Tichý.

Každý měsíc informace o připravovaných kurzech a další užitečné tipy do vaší e-mailové schránky - přihlaste se k odběru:

X